Hello babes!

Nej, men jag är sämst på att komma på rubriker.

Idag på skolan hade vi matte. Vi fick göra nån diagnos för att vi ska delas in i tre grupper. Så dom ville se hur mycket man kunde. Och det gick faktiskt ganska bra för mig. Sen efter matten så var det frukt som vanligt. Vilket jag älskar. Sen var det svenska. Där fick vi också göra små tester, så hon vet vad vi kan. Mm. Sen var det lunch. Korv i ugn och potatis. Och till efterrätt kräm. Efter det var det dags för jumpa. Och det var ganska jobbigt. Vi fick göra lite kondition. Jogga runt nåt elljusspår. Usch, jag har sämst kondition. Aja, sen var skolan slut. Snipp snapp snut så var skolan slut. Haha, nerå. Men då for jag hem. Och nu har jag nyss ätit middag. Så nu sitter jag här vid datorn och har tråkigt. Eller inte just nu då, för nu skriver jag ju blogg, haha! Men,men.

Annars då? Jo det går bra på skolan. Trivs med min klass. Har hyffsat schema. Eller, det kunde vara bättre, men det duger. Ja, det går bra. Förutom när jag måste kliva upp tidigt på morgonen. För jag börjar ju kl 20 över 8 varje morgon. Men men, jag klarar mig.

Nu ska jag gå in på facebook. För där är det roligare nu, än att blogga. Jag orkar inte blogga så mycket nu för tiden. Men jag försöker med minst ett inlägg om dagen.

Herrå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0