Hissa åh dissa ☺

Hissa:

Dom som tjänar pengar på sin blogg
. Fatta vad bra det vore?
Nåt man ändå gör även om man inte får betalt. Då är det ju
perfekt om man får pengar för det. Då skulle man kunna
shoppa kläder typ varje månad. Och typ hur mycket som hellst.

Stickade tröjor. Dom är så mysiga! Jag vill ha en stickad tröja.
Perfekt såhär på hösten. Men dom måste vara mjuka. Inte sådär
stickiga som dom kan vara ibland.

Förkortningar när man chattar. Men bara när man chattar, ingen
annanstans. Men när man chattar, så vill man oftast vara snabb.
Och då är förkortningar bra att ha.

Dissa:

Att sommaren snart är slut.
Det är nästan inget positivt med det.
Typ bara dåligt. Förutom att man får träffa nya kompisar på skolan.
Det blir kallt, och man måste börja kliva upp tidigt. Usch.

Att gå upp i vikt. Man måste ju träna regelbundet om man inte vill
gå upp i vikt. För om man vill äta allt gott som finns utan att träna.
Då kan man ju räkna med att gå upp nåt kilo. Och jag tycker det
inte är snyggt med att vara fet iaf.

Jeans med bootcut. Jag tycker inte att det är så snyggt. Men
förut gjorde jag det, och då kunde jag inte tänka mig ett par stuprör.
Men modet ändras, och det gör smaken också. Men just nu
skulle jag aldrig sätta på mig ett par jeans med bootcut.

Att brunfärgen försvinner för snabbt. Den borde hålla mycket
längre än den gör. Om man solar hela sommaren, och sen
går man i skola i en månad. Då är brunfärgen borta. Så ser
man ut som ett lik igen.

Kommentarer
Postat av: Karro

Jag tror att man kan tjäna pengar ifall man lägger ut google annonser på sin blogg :)

2009-08-13 @ 15:49:21
URL: http://bullekarro.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0