Hissa & Dissa



Jag hissar min nya klass
. Det känns redan som att alla kommer bra överens. Och det är kul. Nu gillar jag att åka till skolan. Eller jag har ju bara varit där en dag. Och då har vi inte haft vanliga lektioner. Menmen, jag tror att det kommer bli bra iaf. Hoppas på det. Det kommer ju i alla fall bli bättre än på Kastal. För den skolan var jag ju liiite less på.  Det var dagens hissa.




Jag dissar att vara otränad. Det har jag blivit under sommarlovet. Haha. Vilken dissa. Jag får för fan skylla mig själv. Men jag måste börja träna. Tur att vi har jumpa på skolan då. Men det som är jobbigast med att vara otränad, är att man orkar inte träna. Man har inte fått till vana att träna regelbundet. Så då orkar man helt inte.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0