Lugg?

Jag funderar på att klippa lugg. Eller jag vill klippa lugg. Testa nåt nytt. Och jag är fullt medveten om att jag kommer behöva platta luggen jämt då. Men jag brukar ju jämt dra bak luggen på nåt sätt. Typ med ett hårspänne. Så då om jag inte orkar platta luggen nån dag, så är det bara att dra bak luggen. Men nu är det så, att Marielle vill testa klippa lugg. Men jag vet inte om jag törs. Jag vill typ klippa mig hos en frisör först. Och sen när jag väl har lugg, så kan Marielle få toppa den. Om den blir för lång. Så kanske jag ska göra. Men är det billigare hos en frisör om man bara ska klippa lugg? Och inget annat? Hoppas det. Jag ska gå in och kolla. Om man kan kolla det på internet. Vi får se.

Men skulle jag passa i lugg tror ni? Eller, det är ju svårt att säga. Det vet man inte förns man har testat. Så jag vill testa. Men jag vet inte om jag törs låta Marielle klippa. Iof så kan jag ju dra bak luggen med hårspännen om det blir fult också. Men jag vet inte...

Vi får se.

Kommentarer
Postat av: Karro

Tack :)

2009-08-11 @ 16:11:14
URL: http://bullekarro.blogg.se/
Postat av: Anonym

Klicka här för att skriva

2009-08-11 @ 20:59:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0