Andra advent

Märker ni hur fort det går? Redan andra advent! Jag har inte handlat en enda julklapp än! Borde jag börja bli stressad? Haha. Jag och Marielle ska på stan nästa helg. Då ska ALLA julklappar köpas! Men jag har redan börjat planerat vad jag ska köpa till alla. Så ganska lugnt är det ändå. Svåraste att köpa till är tonårskillar! Hur svårt som hellst! Jag ska köpa nåt till Marcus, och jag har inte en blekaste aning om vad. Men det får väl Marielle hjälpa mig med.

Idag då? Vad har jag gjort idag?

Jo jag har pluggat. Och sen har jag varit och provridit en häst. Som jag funderade på att bli medryttare åt. Tyvärr så ska jag inte fortsätta rida den. Det var ju en jättetrevlig häst och så. Men den var ju bara halft inriden. Tråkigt. För det var ju jättenära och bra. Och det var bra på alla sätt och vis. Men sen var det ju att hon inte gick att rida så bra på. Och jag vill ju kunna öva själv på det vi gör på skolan och så. Och inte hela tiden tänka på att rida in hästen. Så att den lär sig saker. Utan jag vill ha en inriden häst, som kan det här med dressyr och så. För det är dressyr som jag är mest intresserad av.

Jaja, sluta tjata nu Julia.

Jag ska snart fara. Vi ska ju på Dawes dansuppvisning. Det blir kul det! Älskar att kolla på när alla dansar. Hur kul som helst!

Ja, vi hörs nån dag.

Kommentarer
Postat av: Erica

Fin blogg :)

kram

2009-12-07 @ 12:35:38
URL: http://eswensson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0