A-Dag

Idag så var det avstämningsdag på skolan. Det betyder att vi fick välja vilka lektioner vi ville ha hela dagen. Vi pluggade lite biologi, för vi har prov imorn. Också gjorde vi bildredovisning. Där fick vi reda på vad vi fick för betyg på provet vi gjorde förut. Alla i klassen som hade gjort provet hade fått minst VG. Så jag är asnöjd. Jag trodde knappt att jag skulle få G, haha. Ebba fick ju MVG, så lite avundsjuk är man ju, närå. Jag är ju nöjd. Nu kan jag berätta lite hur det går här hemma. Vi har tapetserat i vardagsrummet, och i Marielles rum. Imorn så tapetserar han mitt rum. Och sen innan veckan är slut så skulle han ha tapeserat Linneas rum också. Så frammåt går det.
Just nu så sitter jag och läser lite bloggar. Ganska komiskt. Hittade en persons blogg som var ganska rolig att läsa. Nu lär jag väl ska göra nåt annat. Något annat komiskt. Vi hörs!

(Jag tar kort på mina tapeter sen så ni får se.)


Kommentarer
Postat av: S O F I A | F O T O B L O G G

Sv: Ja, förlåt mig! Jag har inte haft tillgång till internet på ett tag nu så det är därför som jag är lite sen med mitt svar.

När jag gör mina ramar i word så brukar jag infoga en rektangel och göra den genomskinlig genom att klicka på figurfyllning -> Fler fyllningsfärger...-> och sedan ställa in transparensen på 50%... Easy peasy :D Lycka till :D

Kram, Sofia

2009-02-21 @ 12:11:34
URL: http://sofiasfashionroom.blogg.se/
Postat av: Lina

Vilken in blogg du har och fina kissar :)

2009-02-21 @ 20:37:07
URL: http://ladymon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0