Äpple som modell




Idag på skolan så var det några tanter i cafeterian när vi var där. Dom hade med sig typ två spel. Och om man fick visst mycket poäng så vann man en fikabiljett. Jag testade aldrig. Men vi satt typ en hel rast och kollade på andra när dom försökte. Idag så var det en ganska skön dag. Först så hade vi ju nationella prov i svenska. Det gick väl bra hoppas jag. Sen hade vi typ två timmars rast, sen hade vi teknik i typ tio minuter. Efter det så skulle vi gå och kolla på nåt om det här med att bada isvak. Bara så ni vet så tänker jag inte bada! Sen hade vi ganska lång rast igen. Och sen svenska och sen matte med vikarie. Så det var ganska lugnt idag.

Och nu ska jag börja sälja salami också. Ååh, vad jobbigt. Aja, det måste ju göras. Mamma får ju köpa en, och jag hoppas att pappa gör det också. Sen blir det väl till och knacka dörr. Jippi. Jag måste ju få alla pins sålda också.

Hej, vill du köpa salami? Nehe, men kanske vill du köpa en pin då?
Hej, vill du köpa salami? Vad bra, vill du köpa en pin också?


Asså, jag kan ju inte säga att jag ser fram emot det. Hoppas att min släkt har blivit salamigalna, och verkligen vill stödja hjärt och lungfonden. Det vore ju perfekt. Men isåfall så blir jag väldigt förvånad. Aja, nu ska jag tänka på nåt annat en stund, kanske ska ta nåt litet kort. Hej då!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0