Dusch-teve-platta-håret-teve-sängen

Det var planeringen för kvällen. Men jag gissar att jag kommer att ha för dåligt tålamod för att vänta på att håret ska torka, så det blir såhär i stället: Dusch-Föna håret-platta håret-teve-sängen. Inte så stor skillnad kanske. Och inte så intressant. Men jag hade ändå inge vettigare att skriva om än att vi får lov imorn. Just det, mina planer för morgondagen är i alla fall. Skola-Stan-Äta på kina-Hem-Teve-Sova. Kanske klarar jag av att klämma in en datatid under dagen också. Men det blir på kvällen i så fall. För jag åker ju in på stan direkt efter skolan, och sen är jag där tills efter vi har ätit middag på kina. Ska bli kul. Och nu pratar jag ju alltså om mig, Marielle, och Sara. Vi brukar äta på kina för att fira våra födelsedagar, i stället för att byta presenter. Men jag och Marielle byter ändå presenter. Men det skulle ju kännas fel annars, eftersom vi är som syskon. Eller hur man ska förklara det. Aja. Nu måste jag nog ta och duscha för att hinna med allt jag ska göra ikväll. Och bara så ni vet så fyller jag år på måndagen efter lovet, jihuu!! Men jag avslutar med lite fina bilder på Kalle och Kajsa. Dom gosade så med varandra. Men dom blinkar alltid på kort ;)
 


  


Kommentarer
Postat av: Em

Tänkte bara önska dig en trevlig helg!

Kram ,Em

2009-02-27 @ 08:33:39
URL: http://madebyem.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0