ÖP på skolan

Ja idag var öp på skolan. Jag vet inte varför, men jag hörde nånting om en mobilstöld. Fattar inte varför öp skulle komma på skolan för en sån sak. Hmm, vi får väl läsa i tidningen imorn, eller? Ja det var väl det ända roliga som hände på skolan idag. På NO:n så hade vi vikarie. Han hette Petter. As-störig. När det var tjugo minuter kvar av lektionen så var typ alla i klassen klar. Så då frågade vi om vi kunde få gå. Men det fick vi inte. Så då satt alla och bara pratade. Och då sa han att vi skulle få sluta fem minuter tidigare. Och då tio minuter innan vi skulle sluta så började han och skulle gå igenom det vi hade gjort. Och det skulle vi ju inte hinna på fem minuter. Aja, lite tidigare blev det väl kanske.

Ikväll så är det ju ridning. Kul ska det nog bli. Hoppas jag. Men nån dag måste jag ju ta och börja sälja korv och pins. Asså, det lär ju vara lite pinsamt att sälja båda sakerna samtidigt. Så det tänker jag inte göra. Men tänk er om nån kommer och ska sälja korv. Och sen tio minuter senare så kommer man och ska sälja pins. Hur skulle det se ut liksom? Aja, man får väl skämma ut sig lite om man nu vill på klassresa. Hmm, även att jag inte vill det men jag antar att jag måste. Men nu ska jag ta och hitta på nåt annat. För jag har inte lust att försöka komma på nåt annat att skriva om. För det händer typ inget intressant i mitt liv. Herrå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0