Semeldagen

Idag på skolan så köpte jag en semla. Den var god. Det var med hallonsylt i. Och sen ska vi äta semlor hemma. Då sa jag till mamma att jag ville ha hallonsylt i istället för mandelmassa. För jag gillar inte mandelmassa. Så det ska jag få sen. Jag har faktiskt inte så mycket att skriva om. Men jag kan ju meddela alla om att jag har fått pappas kabel till mobilen. Så nu kan jag visa er lite fler bilder.
Här till exempel är igår innan pilatesen. Så det här är mina pilateskläder. Haha! Enkla men sköna.


Och här är "dagens outfit" Haha. Nej med det här hade jag på mig idag. Även fin min. Men skit samma. Ni behöver ju inte kolla på mitt ansikte.


Och här är jag och Marielle framför min nya tapet. Man ser inte så bra men.


Mer bilder får komma sen. Nu ska jag kolla lite på internet, som vanligt. Bye


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0