Släktträd

På en sida på internet som heter Myheritage så kan man göra egna släktträd. Jag har fått till ett jättestort. Det är ganska kul. För mammas mormors mormor är samma person som mammas morfars mormor. Lite scary. Man kan få reda på ganska mycket. Och mamma kan verkligen mycket om min släkt. Hon har typ sagt hela släktträdet. Sen har jag massa årtal också. Så jag har lagt ner mycket jobb på det. Men på pappas sida har jag inte så mycket. När huset är klart och jag har packat upp min data där så får jag prata lite med farmor. Men jag har insett att jag har väldigt många tremänningar på mammas sida! Asså, herregud. Massor som jag aldrig har hört talas om. Ojojoj. Men nu ska jag fortsätta. Mamma har en "bok" med massa släkt. Så jag sitter och skriver av den. Vi hörs! Hejdå.

Kommentarer
Postat av: UniqtUF

Nu har vi nya smycken till försäljning :) Kolla gärna in vår blogg! Ha det bra!

2009-02-08 @ 17:43:48
URL: http://uniqtUFblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0