Dagen i stort sett

Hej allesammans!

Idag har jag åkt skoter med Marielle. Det har varit kul! Det där skrev jag utan att kolla på tangentbordet, haha! Sen stannade jag där hos pappa en stund. Och då kom Kerstin dit. Kul att träffa hon lite. Längesen jag såg henne. Och hon sa att pappa hade lagt på sig lite, haha. Det är ju snarare hon som har det. LOL. Men sen for jag hem till mamma. Så åt vi middag, kycklinggryta & ris. Mums. Och nu har jag precis tagit en dusch. Sen ikväll så ska jag kolla på trolleri. Eller när dom avslöjar trollerien. Det är ganska kul. Men nu ska jag kolla på nån film som mamma har satt på.

Bara så ni vet så har jag typ tappat blogglusten, för jag inte har nåt att skriva om.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0