Duschat

Ja, nu har jag duschat. Så nu sitter jag här och väntar på att mitt hår ska torka. För sen ska jag platta det. Eftersom imorgon bitti så kommer jag inte vara så pigg. Så då plattar jag det idag. Och imorn bitti så plattar jag alla krokar som tillkommit under natten. Ja, det är min rutin det. Haha.
Imorn är det ridning. Det hade jag helt glömt bort. Så då blir det bort med julmaten, och träningsverk. Men kul blir det. Hoppas jag. Men det är det ju nästan alltid. Förutom dom gånger som jag fått håll efter halva tiden. Men jag ser fram emot det i alla fall.
Just det! mamma skulle ju färga mitt hår. Jag får nog ta en promend upp till ica och köpa färg. För jag vill att hon ska hinna det idag. Och ikväll tar vi nog ögonfransarna. Jag tänkte ta det igårkväll, men då var jag så trött. Så det får bli ikväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0