Gymnasie

Ja igår kvälls så pratade jag ju lite om mitt gymnasieval. Jag hade tänkt att söka på torsta, naturbruk-hästinriktning. Om jag inte kommer in där, så hade jag tänkt nåt helt annat och det är Barn och fritid. För jag gillar att rida och älskar djur. Så därför vill jag hellst jobba med djur när jag blir äldre. Men jag älskar också barn. Så om jag nu inte kommer in på torsta, så blir det ju barn och fritid. Men jag tänkte att om jag jobbar med djur, så kan jag ju ha barn hemma. Men det går ju faktiskt tvärtom också. Jag kan jobba med barn och ha djur hemma. Men jag vill ju ändå ha ett eget barn. Hmm, jag hoppas att jag kommer in på torsta.
Och sen var det ju dehär med boende på torsta. För jag vill ju bo där, så jag slipper busspendla. Det vore ju superkul. Eller jag vet ju inte än om det blir kul. Men då är det väl antagligen fler som bor i närheten. Så då kan man ju få några nya kompisar där. Och sen blir det ju en ny klass också. Så då hittar man väl nån ny kompis där också. Jaa du, vi får helt enkelt se.

Idag har jag ingen aning om vad jag ska göra. Antagligen duscha ska jag göra. Och efter det platta håret. Men det tar ju inte hela dagen precis. Så jag får väl hitta på nåt mer att göra. Aa, vi får se vad det blir. Kanske ta en promenad, vem vet. Men om jag ska fota, så måste jag ju göra det medans solen är uppe. Vilket jag inte gjorde igår. Så då gick det inte så bra att ta fina bilder.








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0