Klockan

Idag på skolan så hade vi ju bad. Då körde vi klockan. Det var faktiskt kul. Jag fick ju ett bra lag, så det gick ju ganska bra. Vi kom faktisk tvåa. Man hade fyra stationer. En där man skulle livrädda en annan, så fick man poäng för varje gång man kom över till andra sidan. En annan där man skulle simma valfritt fram och tillbaka mellan kanterna. Sen var det en där alla i laget skulle stå och trampa vatten i en ring också skulle man skicka en ring runt runt. Det var jobbigt! Och sen var det ju själva "klockan" också. Då var det tio typ dynor på ena sidan. Man skulle hämta en och en till andra sidan. Och när man hade hämtat alla så skulle alla andra sluta. Så det var därför det kallades själva "klockan".

Ikväll så är det ju pilates. Det har jag inte precis lust med. Det kändes jobbigt. Men det är ju alltid skönt när det är över. Men nu ska jag nog ta och hänga upp badkläderna. Jag höll på att glömma det. Sen blir det lite bloggläsande. Japp, herrå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0