Krämbullar

Oj, oj! Jag skrev inte nånting på hela dagen igår. Men det hände inte så mycket heller.

Idag på skolan så var det vanligt från början. Sen när vi precis skulle få lunch så hörde vi en smällare utanför klassrummet. Och nån sekund senare så gick brandlarmet. Så då visste vi ju anledningen. Vi tog det lugnt och tog på oss jackorna. Så fick vi stå ute i kylan en stund. När vi kom in igen så var det tjugo minuter tills nästa lektion började. Det var halvklass, halva hade HK och andra halvan hade TK med Irene. Så dom fick tjugo minuters extra rast (Dom som hade Irene). Men jag hade HK. Så vi fick skynda oss att äta lunch. Sen gick vi till HKn. Vi bakade krämbullar. Dom blev goda. Vi fick åtta var! Men dom var ganska småa. Efter det så var det bild. Det blev inte så mkt ritat för min del. Bara lite hår på Obama, haha. Sen fick vi sluta tidigare. Jag tycker i alla fall synd om Ebba som fick vänta 40min på sin buss. Men aja. Nu så tänkte jag passa på att sitta lite vid datorn när mamma och Linnea inte är hemma. OCH nu kom dom hem. Wohoo! Aja, jag ska fortsätta att sitta en stund till.

Jag vet att jag fortfarande inte har lagt upp nån bild på mig efter jag har tonat håret. Men det kommer troligen inte heller. Vi får se, om jag har tid så...

Kommentarer
Postat av: Marielle

Hej :) Skriv ett inlägg. Jag har kollat in på din blogg minst fyra ggr idag. haha! plus att jag måste säga dig en sak sen. Som du kanske inte tkr är så konstigt.

2009-01-10 @ 14:59:19
URL: http://themarielleblog.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0