Plugg,plugg,plugg

Igentligen så ska jag plugga engelska nu. Men jag har lagt in dom på glosboken.se. Och nu orkar jag inte nå mer. Men det får duga. För då blir det lätt imorn, när jag ska plugga. För då är det bara att gå in där, så har jag ett "test" färdigt. Men nu ska jag inte skriva mer om att plugga. För det orkar jag inte tänka på nu.

Ikväll har jag ju varit på ridning. Det var superkul. Vi red över bommar. Det var lite svårt. Jag hade den största hästen jag nånsin sett i hela mitt liv tror jag. Den var högre än mig, i mankhöjd! Herre gud är det enda jag säger. Det var lite svårt att komma upp på den. Men jag klarade det utan en stol! Helt fantastiskt. Sen var han ju gammal också. Så han var lite seg. Vilket inte gjorde mig så glad. Eftersom jag har träningsverk sen igår. Och då han var lite seg så fick jag jobba mycket med skänklarna. Vilket var ganska jobbigt. Men det har börjat tre nya i vår grupp nu också. En utav dom var Alma. Hon som går i den teatergruppen som jag gick i. Lite kul det. Japp, så nu var vi ganska många. Så det blev svårare att hålla avstånd. Jaja, nu ska jag nog snart sova. För jag är rätt så trött. Och imorn är det bad på skolan som gäller. Och jag har inte fått min nya bikini, så jag ska ha min gamla. Hmm, trååk. Aja, till på måndag måste jag ju ha fått den nya. Så då blir det som om jag har haft tre olika, på sammanlagt tre gånger. Haha, jag köper en ny bikini till varje gång vi har bad på skolan. Rik! Men det är icke jag. Men godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0