Ridning, och gymnasium

Det här skulle ha blivit publicerat igår. Men det blev tydligen inte det, märkte jag nu när jag loggade in.

Ikväll så har jag ju ridit. Det var superkul. Vi hoppade. Och jag blev utvald till dagens stjärnryttare. Haha. Det betyder att jag red snyggast. Och då red alla samma bana en varsin gång. Så man fick kolla på alla andra när dom red. Jag tyckte faktiskt inte att det gick så superbra för mig. Men tydligen så gjorde det de. Sista gången vi körde gick i alla fall bäst. Men det har varit kul i alla fall.

Idag på skolan så har vi börjat söka till gymnasium. Spännande! Jag har bestämt 1,2,3&4 alternativ.
1. Naturbruk, Häst
2. Barn och fritid
3. Naturbruk, Djur
4. Hotell och resturang.

Men jag hoppas ju såklart på första alternativet.

Imorn har vi engelskaglosor. Så nu måste jag plugga, för jag har inte gjort det än! Oj då. Nu får jag skynda mig! Mamma får förhöra mig. Godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0