Ridning

Det gick bra på ridningen. Jag har en känsla av att jag kommer ha träningsverk efter den här gången. Det var ganska jobbigt för magen, och lite för benen också. Jag kännde riktigt hur julmaten bara svettades ut, haha. Nej då. Det går väl inte fort. Det är kul att börja rida igen. Idag var det extra kul, för nu var det ju första gången den här terminen. Det var ju kul. För min del så gick det bra idag. Det gick bra med rätt sittben och så. Vi svängde hela tiden, så man fick byta sittben precis hela tiden. Jobbigt var det. Sen skulle man ju ha skänklarna på rätt plats också. Så det var himla mycket att tänka på hela tiden. Men det är det som jag tycker är kul. När det händer nåt hela tiden. Det är nog det bästa med Tanne. Att man får göra roliga saker varje gång. Det fick man inte på Knytta. Då var det kanske extra kul en gång i månaden. Så jag gillar verkligen Tanne. Man får ju också veta i förväg när man ska hoppa till exempel. Och när man har teori. Så det är ju bra. För man behöver ju inte ha ridkläder när det är teori. Och jag behöver ju väst när jag ska hoppa. Så då slipper jag ta med den varje gång, utifall att. Förlåt till er som inte fattar nånting av allt mitt ridsnack. Men jag skriver bara på. Utan att tänka. Så ni behöver ju inte läsa det som inte är intressant för er.
Nu ska jag i alla fall ta och platta håret, och läsa lite bloggar. Sen blir det natti natti för min del. För jag har ju simning på gympan imorn. Nej det är inte därför som jag ska lägga mig tidigare. Utan det är för att jag är trött. Så hejdå :)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0