Shopping today

Jag ska på stan med Marielle idag. Men jag vet inte om det blir så mycket shoppat för min del. Men jag och Marielle har typ en tradition att åka in till stan varje helg. Haha! Nej, men vi gör typ det varje helg. Det är mysigt att bara gå runt, och kanske ta en fika. Det blir typ alltid törnes för oss. Så pengarna försvinner ganska snabbt. Sist vi var där så köpte jag en macka och en cola, och det gick ju på över 80kr. Så, 1000kr i månaden är ju ganska lite om man ska fika där många gånger. Men det är kul. Vi får se om det blir nån törnes idag. Eller om det blir nåt annat.

Ikväll kanske vi skulle fara och hälsa på nån. Vet inte vem. Men det får vi också se. Nu ska jag gå och byta tröja, för jag var inte sugen på att ha den här idag. Och idag på stan ska jag ha min nya väska. Wohoo! Haha! Aja, hejsvejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0