Skoldag #1

Idag var första dagen på skolan. Den har gått ganska snabbt faktiskt. Men på svenskan så höll jag på att somna. Vi kollade på nån dålig film om heliga Birgitta. Asså, det gick inte att hålla ögonen öppna. Då var jag verkligen trött! Och på NOn så fick ju klassen en skrattatack. Lite kul var det ;). Haha, när Tobbe skulle läsa högt så sa han lite fel. Kul, haha. Vi diskuterade också om ifall man kunde få chansen att välja kön på sitt barn, skulle man då göra det? Jag skulle i alla fall inte det. Det får väl bli det som blir. Tycker jag. Vad tycker ni?

Nu är det snart middag. Pannkaka blir det. Efter det så blir det ridning. Kul såhär första gången. Och jag har tänkt att lägga ut en bil på mitt nyfärgade hår, men jag har inte fått till nån bra än. Men det kommer nog så småning om.

Nu ska jag läsa bloggar, för jag ska snart byta om och äta. Och sen blir det typ ingen mer data på hela kvällen. Så jag ska passa på nu, när jag har datan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0