Träääna

...igen.

Jag följer med Marielle och Sara på bodypump idag. Det verkar jobbigt. Plus att jag redan har träningsverk, sen igår. Så det kommer nog bli rätt så jobbigt ikväll.

Mina hm-kläder som jag har beställt "håller dom på att packa". Så förhoppningsvis så kommer dom innan torsdag. För då har vi bad på skolan. Jag hoppas också att dom passar. För annars kan jag ju ändå inte använda dom. Asså, där pratade jag om bikinin.

Imorn så har vi spanskaglosor. Men jag kan dom typ. Så det är inget att oroa sig för. Men däremot så måste jag träna på engelskan. Där jag har 25st glosor tills på fredag. Så jag får väl börja träna imorn. Haha, för idag orkar jag inte, för ikväll har jag inte tid.

Men nu ska jag kolla runt lite på inretnet. Kram, hejdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0