Ändrade planer

Jag åker med Marielle in till stan. Och tur var väl det. Annars måste jag ladda busskortet. Men det lär jag ju få göra ändå när jag ska hem. Eller så betalar jag. Fast sen ska jag ju ändå på yran. Så då måste jag ju betala då. Så det är väl lika bra att ladda det nu. Jag fick ju 200 av mamma. ♥ Så då kan jag ju använda en hundring till att ladda busskortet. Aa, så får det bli. Så har jag typ 200 kvar. För jag har en hundring på kortet också. Jag hoppas att jag klarar mig på det. Sen innan jag far till Sundsvall så ska jag be om att få barnbidraget lite tidigare. Eller mycket tidigare. Typ 20 dagar tidigare. Och då måste jag vara försiktig med dom pengarna. För dom ska räcka i nästan två månader då. Good luck Julia.

Aja, nu ska jag väl snart fara. Men ni får en dagens outfit.



Haha, vilken min jag hade där. Phaha. Aja, det är kläderna ni ska titta på.

Gult topshop linne
Mörka cheap monday jeans

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0