Göteborg -09



Som ni ser på dom sista bilderna så var vi drickaberoende. Vi visste inte heller vad ordet städa var.

Men vi har haft riktigt kul i alla fall. Jag kan berätta lite om vad vi gjorde.

Söndag: Vi åkte till Karlskoga. Också sov vi där.
Måndag: Då åkte vi till Göteborg. Checkade in på vandrarhemmet som vi skulle bo på. Sen gick vi på liseberg. På kvällen åkte vi vilse när vi skulle hem till vandrarhemmet. Rätt spårvagn åt fel håll.
Tisdag: Vi gick på liseberg då med. Vi hade ju köpt tvådagars. Åkte allt utom höjdskräcken.
Onsdag: Vi gick på stan. Shoppade lite, men inte supermycket. Eftersom vi behövde ha kvar pengar.
Torsdag: Då gick vi på liseberg igen. Men det regnade helatiden. Se det från den bra sidan- inga köer. Då åkte jag höjdskräcken. Det var kul ändå.
Fredag: Vi checkade ut från vandrarhemmet. Sen åkte vi till tågcentralen och låste in väskorna. Och gick lite på nordstan. Sen kom Ebbas pappa och hämtade oss. Så åkte vi tillbaka till Ebbas mormor i Karlskoga. På kvällen så skulle vi gå till Centrum där i Karlskoga. Och vi gick vilse helt och hållet när vi skulle hem igen. Fick ringa och fråga om vägen.
Lördag: Då for vi hem. Jag åt middag hos pappa, sen åkte jag direkt till mamma.
Söndag: Mamma fyllde år.

Nu har jag berättat om en hel vecka. Kul va. En hel veckas bloggande, på en dag. Haha. Nej, men nästan.
Fina bilder också va? Haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0