Dagbok

Hahahahah, är det ända jag kan säga.

Jag sitter och läser igenom en gammal dagbok som jag hade förut. Jag måste ju ha varit helt puckad i huvudet förut? Haha. Jag skrev typ helatiden att jag var "kär" i nån. Och då var det typ olika varje dag, men lol? Haha. Jag kan ju inte ha vetat vad ordet kär betydde då. Haha. Jag ska väl fortsätta att läsa, det var ju asroligt. Men ändå ganska långtråkigt. Jag började typ varje sida med "Idag har jag vart på skolan..." Haha, nehe? Sen ska jag väl sova. Tror alla gör det redan. Eller kanske inte Marcus. Men Marielle ska ju upp sju imorn, så hon sover ju. Ganska tråkigt att sitta uppe själv faktiskt. Helt tyst i hela huset. Det ända som hörs är jag som knapprar på tangenterna. Och nu hör jag att Linnea pratar i sömn också, haha. Kul,kul.

Jaja, vi hörs.

Hoppas på att få en liten rolig lapp av Marielle imorn med. Imorse fick jag den här fina. Hon petar in den under dörren innan hon far och jobbar. Påhittig vän va? ;) Puss påre ♥



För er med dålig syn så står det: Hi =) Feel free to send me funny messages today xo, Marielle

Såklart så gjorde jag det, haha. Nej, så roliga var dom kanske inte. Men smsade, det gjorde jag. Lägg märke till hennes snygga autograf. Ojoj, vem har Marielles autograf då? Jo jag, stolt ; )

Vadå? Tänk om hon blir känd i framtiden :D

Ajaa, sluta babbla nu Julia. Godnatt på er.

Kommentarer
Postat av: Kadri

Sv. Röstningen avslutades redan söndas.

Nya anmälningar tas emot tills imorgon.

2009-07-22 @ 09:43:51
URL: http://livetivillavillekulla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0