God morgon

Ja, det är faktiskt morgon för mig nu. Jag vaknade halv tolv. Eller pappa väckte mig då. Annars skulle jag nog sovit än, eller jag vet inte. Kanske inte. Jag har i alla fall nyss ätit frukost, kräm och mjölk. Och idag tror jag att jag och Marielle far in till stan en sväng. Så inte så mycket update idag. Eller jo ikväll då. Ja, ni kan ju gå in och kolla lite ibland. Om jag har uppdaterat.

Tänkte ge er ett tips som Marielle kom på. Haha! Om ni vill ha längre naglar, ha fransk manikyr. För då är det ju extra tjockt skyddande lager längst fram. Så att inte nageln går av. Haha. Smart va? Jag kan dock inte göra fransk manikyr på mig själv. Det är så svårt när man ska göra den högra handen. Och det är så petigt. Ja, jag kan helt enkelt inte. Haha, herrå

Kommentarer
Postat av: simone

ÄVilket bra nageltips där, får testa! :)

2009-07-25 @ 13:33:04
URL: http://fattybom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0