Gräsklippare

Det blev så att vi gick ut och körde lite gräsklippare, bara för skojs skull. Man fick nästan inte plats på stolen. Eftersom vi satt två där. Men det var bara kul. I varje sväng så höll alltid jag eller Marielle på att ramla av. Kul är det. Men vi klippte inte, utan vi bara körde runt. Haha.

Nu har vi precis ätit i alla fall. Kött och pommesfrites. Mumma. Jag är supermätt!

Jag har också hunnit med att ta fram kläderna som jag ska ha i gbg. Planerat allt. Haha.


Allt ligger på sängen.

Men nu ska jag ta bort mitt nagellack som jag hedde på förut idag. Det ser förjävligt ut! Jag ska väl bara köra med förstärkningsnagellack. Hejdå


Kommentarer
Postat av: jennhy

sv: det förstår jag! :D

2009-07-03 @ 18:29:14
URL: http://jennhys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0