Hissa

Marielle. Jag hissar Marielle för att hon är den bästa kompisen jag nånsin haft. Jag kan säga allt till henne. Och vi kan göra vad som hellst när vi är med varandra. Vi har alltid kul. Bäst humor har hon också! Puss på dig bästo.



Hårspray. Det är bra att det finns hårspray. Annars skulle man inte kunna göra så mycket olika frisyrer. Eller man skulle kunna göra dom, men dom skulle inte hålla så länge. I love it!



Sommarlov. På ett sätt är skolan hur bra som hellst. Man får ledigt hela sommarn. Hur bra är väl inte det? Tänk när man börjar jobba. Då får man inte mycket semester. Ja, nu vill jag stoppa min ålder. Så jag stannar här. För då har jag ju sommarlov varje sommar. Skönt.


Datorn. Det är kul att man kan prata med massa folk samtidigt och hela tiden. Kan ni tänka er ett liv utan dator? Näe tänkte väl det. Tänk om man var tvungen att skicka brev i stället. Då skulle det ju ta nån vecka innan man fick svar. I love my computer. Men den vore inte så bra om det inte fanns internet. Då är den värdelös. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0