Hola amigos!

Klockan är 12 och jag har fortfarande inte skrivit nåt inlägg. Helt otroligt. Men jag har gjort mig iordning. Tänkte att det var lika bra att göra det direkt, så jag slapp göra det sen. Jag har hunnit gjort en massa saker känns det som. Jag har duschat, sminkat mig, fixat håret och ätit frukost. Men jag sitter här i mjukisbrallor. Och det ska jag ju inte ha på mig. Ikväll far jag och Marielle in till stan. Vi ska väl mest bara gå runt och kolla.

Just nu håller jag på och får damp. Det visade sig att jag hade haft lite mygger här inne i natt. Så nu har jag tre myggbett på ena handen. Jag tror jag håller på och kliar ihjäl mig.

Nu ska ni få lite fina bilder på mig. Jag har jäkligt svårt för att bli nöjd på bilder. Men ni får några ändå.

 (Suddig?)



(skel?)



Mitt linne ser seriöst blått ut på dom här bilderna. Det ska ju såklart vara lila.

Kommentarer
Postat av: steph

tack, vad glad jag blr :D Planer inför den efterlängtade helgen då? :D

2009-07-24 @ 12:25:28
URL: http://stephaniebell.blogg.se/
Postat av: Anonym

FJORTIS!

2009-07-24 @ 12:38:58
Postat av: Julia♥

Moget att vara anonym och skriva fjortis. Jäkligt onödigt. Vore roligare om man kunde svara dig på nåt sett. Mejl/blogg...

2009-07-24 @ 13:00:04
URL: http://amazingjulls.blogg.se/
Postat av: anonym

sv: haha ja så omoget xd!



Du har skitfint hår och verkligen inte fjortis hahaha!

2009-07-24 @ 13:07:19
URL: http://falsksanning.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0