Home sweet home

Nu är vi hemma. Vi trodde att det kunde bli lite finare väder under dagen. Men det började att regna. Så dom stängde tidigare. Men det var kul, faktiskt. Tyvärr så blev det inga bilder. Jag hade ju inte precis tid. Jag var ju i vattnet mest hela tiden. Men det struntar jag i nu.

Ikväll, vad ska jag göra då? Hmm, vi får se. Inga planer än. Ta det lugnt? Imorn vet jag inte heller vad jag ska göra. Men på fredag så blir det filmkväll. Sen på lördag så blir det yran. Och på söndag så ska jag packa. För på måndag far vi till sundsvall. Och där är vi en vecka. Hoppas det blir bra väder där! Annars kan det ju faktiskt vara kul att bada när det regnar, haha. Om det är varmt vill säga. Det blir säkert en rolig vecka. Det tror jag nog. Och förhoppningsvis så blir jag lite brun också. Hoppas att det blir fint väder. Nu ska jag snart ta mig en dusch, bara Linnea blir klar snart. Sen blir det väl middag. Okej, kanske inte direkt efter. Men om en stund.

Skriver antagligen nåt mer inlägg senare. Och då kanske det blir ett roligt inlägg också. Hörs


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0