Inget roligt inlägg idag

Jag vet, jag var tråkig idag. Tänkte lägga ut en dagens outfit. Men orkade inte ta nån bild. Är bara allmänt trött nu. Jag ska snart lägga mig i sängen och läsa. Sen ska jag sova. Om jag nu lyckas så här tidigt. Men jag är faktiskt trött. Då kanske jag inte sover lika länge imorn bitti. Och då hoppas vi på att det är soligt. Så då kan jag gå ut direkt och sola. Moahaha, vilken plan.


Dock verkar det inte som att det kommer funka. Med tanke på den här bilden. Inte äns en gnutta sol. Ush. Tur att det inte var regn då.

Always look on the bright side of life.

Haha. Jaja, nu är jag trött. Ska kolla lite på internet. Nej just det fan. Jag måste typ vara vaken till två. För på facebook, på farmville. Haha. Där fixade jag lite, som jag räknade ut skulle vara klart till 2tiden inatt. Och jag tänkte, att då är ju jag vaken. För det har jag ju varit tidigare nätter. Men då ska jag såklart bli väldigt trött just ikväll. Haha. Jag vet, jag lät som en farmville-nörd, haha. Men jag förlorar ju massa pengar annars. Lol.

Kommentarer
Postat av: Leia

Halv elva är väl egentligen inte jättetidigt och heller inte jättesent. =)

2009-07-30 @ 13:19:33
URL: http://onlyforever.blogg.se/
Postat av: Moa

Hejsan hejsan! Vilken fin blogg du har :)

Gå gärna in på min blogg och var med i tävlingen jag har just nu. Du kan vinna en länkning i varje inlägg för resten av sommaren!

Kram kram

2009-07-30 @ 13:26:17
URL: http://moazickerman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0