Känd blogg

Från början när jag precis hade börjat blogga, så trodde jag att det var hur lätt som hellst att bli känd. Men nu när jag har bloggat nåt år eller två, så har jag märkt att det inte är det lättaste. Och jag har insett att för att få mycket läsare så ska man: Vara blondin(läs:gråhårig) med världens längsta löshår, och lösnaglar. Skriva om hur mycket man festar hela tiden. Man ska också skriva hela tiden om hur mycket man älskar sig själv, och tyckar att man är snyggast i världen. Man ska också shoppa hela tiden, och skriva i stil med det här: Jag som har så mycket pengar kan ju köpa vad jag vill. Bara för att alla ska veta att man är "rik". Man ska också överdriva saker hela tiden. Och gärna härma andra kända bloggare för då får man många fler hatkommentarer. Och ju fler som hatar, ju fler som läser. Nej, om jag måste vara så för att bli känd. Då skiter jag i det där med att bli kändis. Jag vill kunna skriva det jag vill och det jag gör på dagarna. Och inte ljuga hela tiden. Och i framtiden vill jag kunna gå tillbaka och läsa vad jag gjorde på dagarna. Och inte bara se en stor lögn.

Visst lät det lite poetiskt. Haha. Nej, men det är ju så.

Jag tänkte lägga det här inlägget under kategorin "vill ha". Haha, jag vill ha kändisskapet. Haha, men jag lägger inlägget under min vanliga kategori.

Kommentarer
Postat av: Gina

håller med dig. De största kändaste är blondiner. Se bara på kissie

2009-07-21 @ 15:42:25
URL: http://jejna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0