Lördagsgodis

Snart ska jag och Marielle iväg och handla lite godis. Det är ju lördag, haha. Sen vet jag inte vad vi kommer att göra. Vi får se, det kanske blir nån film.

Nu vet jag i alla fall att jag inte kommer ha nåt jobb förns i mitten av augusti. Fick ett mejl. Och tjejen som jag ska ta hand om skulle inte vara hemma förns då. Happ. Kul... Jag som hade räknat med lite extra pengar i sommar. Och mitten av augusti är ju lite väl sent, tycker jag. Eftersom skolan börjar i slutet av augusti. Men jag skulle ju få ha det där jobbet lite ibland på helger också sen. Men, men. Jag som ville ha jobb i sommar. Blev inget av det då. Om inte nån helt plötsligt skulle ringa. Inte för att jag vet vem det skulle vara då men. Jag har ju inte precis frågat nån nu. För jag tycker att det är lite sent. Liksom dom som skulle sommarjobba fixade ju det typ i mars-april nån gång. Knappast att det finns nåt över. Hmm, skyll dig själv Julia. Jaja, vi hörs. Bye!


Mums.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0