Måla,måla,måla

Nu har vi målat massor av brädor. Jobbigt har det varit. Och jag tror inte äns att vi har målat hälften. Men vi hade ingen mer plats att lägga bräderna på. Så när det har torkat lite mer så går det att lägga ovanpå. Men jag hoppas att vi slipper måla nåt mer idag. Och jag hoppas verkligen att det inte börjar regna. För då måste vi måla om alla! Och det orkar jag verkligen inte. Usch, det vill jag inte. Nej vi får hoppas på att gud är med oss. Även fast jag inte har konfat mig. Och inte Marielle heller. Men jag ser ju solen. Även fast det ser ganska molnigt ut. Hoppas att det håller i sig. Och att det inte blir nåt regn.

Nu ska jag sitta vid datorn en stund. Sen får vi se vad jag gör.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0