Morning

Nu undrar ni säkert samma sak som jag, vad fan gör jag uppe nu? Okej, det är väl inte astidigt. Men pappa väckte mig halv tio. Det tyckte jag var lite störigt. Jaja, jag får väl sitta vid datorn. Vädret idag? Jo det är väl okej. Det regnar inte längre. Och det är soligt, men det är kallt som satan typ 9 grader. Fy. Hette det höst? Nehe, är det fortfarande sommar.

Jag tänkte ge er lite bilder från den tiden jag plattade håret. Jag saknar det lite. Men jag kan inte göra det på sommarn, för då badar man så mycket. Okej, det där gick inte ihop. Först klagar jag på att det är kallt ute. Sen säger jag att man badar hela tiden. Då ljög jag väl. Men det är ju så jag vill att sommarn ska vara. Man kliver upp på morgonen äter frukost och går ner och badar direkt. Men det går ju inte med svensk sommar. I alla fall inte här uppe i Jämtland.

Vad var det nu igen? Just det, bilder.




Är ni inte imponerad över mina redigeringstalanger? Haha. Ägd.





Ääh, nu orkar jag inge mer. Det tog sån tid. Och bara så ni vet, så började jag skriva det här inlägget kl 10. Jag har låtit det stått en stund. Menmen.

Nu blir det frukost

Kommentarer
Postat av: Jenny

söta bilder! :)

2009-07-22 @ 11:00:22
URL: http://cordell.blogg.se/
Postat av: PROCASA <3

Fin blogg!

2009-07-22 @ 20:27:12
URL: http://procasa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0