I want



Bikinitopp: H&M 149:-
Bikinitrosa: H&M 98:-

Shutter shades blå/gul/rød
Billionaire Mirror (rosa)

Solbrillor: Coolshop.no 109:- (+frakt)
Solbrillor: Coolshop.no 189:- (+frakt)


Jag vet att jag vill ha mycket. Men bara för att men vill ha det, så betyder det inte att man ska köpa det. Men jag vill ju ha det. Haha! Men kanske inte allt. Utan jag vill ju hellre ha den här bikinin än den förra. Men den här är dyrare. Så då kan det ju bli så att jag väljer den andra. Sen vill jag ju ha båda solbrillorna, men det blir nog lite väl dyrt. Eftersom det är frakt också. Så då är det väl bättre om jag väljer ett par på stan. Men jag vill ha det här i alla fall.

Godnatt nu då.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0