Mobil

Jag har nästan inga pengar på min mobil nu. Ush. Då måste jag ladda den också. Det försvinner pengar väldigt snabbt! Jag har använt upp 500:- hur snabbt som hellst. Så nu får jag ta det lite lugnt. För vi far ju snart. OMG! En vecka, en VECKA! Hjääälp! Det hade jag inte tänkt på. Vad kul det kommer att bli.

Sån här mobil har jag. ;)
 Beautiful

Jag fick den av pappa. Det var ju min pappas först. Men sen så gick min sönder, så jag fick använda min gamla. Och då fick jag den här av min pappa. Men han gillade den ändå inte. Han förstod sig inte på den så bra. Och han sa att han gillade sin gamla bättre. Så tack pappa ♥ Den funkar superbra också. I love it.

Jag orkar inte sola. Det är för varmt. Och det bränns på axlarna då. För jag har bränt dom. Så det gör ont att sola. Jag får väl ta det lite lugnt med solningen idag. Men det är skönt när det är så här varmt. Men också jobbigt. Fast jag ska inte klaga. För det gör man jämt. Antingen är det för varmt eller så är det för kallt. På vintern så vill man ha sommar, och tvärtom. Eller jag vill inte ha vinter nu. Det är bara jobbigt. Jag älskar sommarn, och sommarlov. ♥  Det är varmt, man behöver inte tänka på vad man ska ha för kläder, man kan bara gå i bikini om man vill. Man behöver inte heller sminka sig. För man ska ju inte på skolan och träffa massa folk. Och man ska ändå bada så det tvättas bort. Man behöver inte heller tänka på vad man har för frisyr. Man har det bara uppsatt. Eftersom man solar hela tiden. Och man behöver inte tänka på läxor eller nåt sånt. Bara slappa, äta glass, och bada.

Jag älskar sommarn! ♥♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0