Regn,regn,regn

Varför ska det regna hela tiden här? Jag vill ju för fan ha sommar. Jag vill vara brun till midsommar. Hur lyckas jag med det? Bad, really bad. Jag är blek som ett lakan. Och solen vill inte äns vara framme. Hur ska jag då bli lite brunare? Vilket jävla väder! Och då är det ändå JUNI. Juni är ju en sommarmånad! Då ska man redan ha tagit sitt första dopp i sjön. Men det har inte jag. Tack vare det här jävla vädret. Ååh, give me sun. Molnen borde ha slut på regn snart. Vet ni vad jag hörde?! Det ska bli 4 grader "varmt" om nån dag. Liksom, det är ju nästan minusgrader. Och det är juni. Tänk dom som har semesterledigt nu. Stackars dom. Regn på sitt "sommarlov".

Egentligen så ska jag inte bli sur över det här. För en svensk sommar i jämtland brukar inte vara världens varmaste precis. Men ändå. Det brukar inte regna hela tiden.

Nu ska jag väl snart ta och äta lite frukost. Sen får vi se om jag skriver nåt mer inlägg.
Vi hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0