Shopping

Naaht

Jag var ju på stan idag. Med Marielle. Vi köpte videoband till Linneas filmkamera. För vi ska låna den när vi är i Göteborg. Dyrare än vad jag trodde. Vi köpte två stycken.

Nu har jag märkt att jag tänker mer på vad jag köper. Och vad det kostar. Innan tänkte jag bara på om jag ville ha det. För då köpte jag det även om det kostade lite mycket. Så det är ju bra att spara pengar. Man tänker mer på vad det kostar. Och om jag verkligen behöver det. Men det är himla tråkigt att inte kunna köpa saker. Och jag vill ha lite kläder, som jag kan ha i gbg. Jag har nästan inga tunikor. Känns det som iaf. Och det är väl det som jag vill använda mest.

Jaja, jag klarar mig nog. För nu har jag pengar så att det räcker. Jag har till boende, liseberg och mat. Resan är gratis. Men då har jag räknat med att det ska räcka med 1000kr till mat. Men vadå? Man behöver väl inte äta på restauranger varje dag? Man kan väl äta på mcdonalds också. För där är det inte så dyrt. Vi ska ju gå på liseberg i fyra dagar. Haha, lisebergsberoende. Men det blir nog kul.

Men nu ska jag duka. För vi ska äta middag nu. Herrå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0