Syslöjd

Idag har ju vi haft syslöjd hela dagen. Det har faktist varit ganska kul. Förutom när jag sydde en hel sida fel. Så jag var tvungen att sprätta upp. Och då var det en jättesvår söm att sprätta. Jaja. Jag han nästan klart. Det ända jag har kvar nu är, fållen längst ner, och hällorna. Sen ska jag ju brodera på den också. Så det ska jag göra imorn. Sen ska jag lappa och laga. Och efter det så ska jag väl göra lite kompisarmband. Ett runt. Sara gjorde nåt sånt förut. Så jag tänkte testa det. Så får jag lära mig nåt nytt. Jag ska göra ett åt mig och ett åt Marielle. Och om jag hinner så blir det väl ett åt Sara och Ebba också.

Ja, nu ska jag väl kolla lite på datan. Sen får vi se vad jag gör. Bye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0