Skönhetstips

Nej, men jag tror att fler går in på min blogg om jag har nån intressant rubrik. Så därför hade jag den rubriken. Nu sitter jag vid Linneas data. För hon ville låna min webb. Och jag orkade inte flytta den till hennes data. Så jag tänkte att jag lika väl kunde låna hennes data. Så nu sitter jag här, och hon vid min data. Jag har ingenting att göra. Jag tänkte skriva blogg, för då kan man ju alltid bara skriva om ointressanta saker. Jag visste inte vad jag skulle göra annars.
Jag suger på en jättesur godis just nu. Så jag sitter här för mig själv och grimarserar. Jag tycker att allt som är det minsta lilla surt är jättesurt! Jag vet egentligen inte varför. Men jag gör lite fina miner då. Skrynklar ihop hela fejjan, och ja ni vet. Men nu ska jag hitta på nåt annat kul. Kanske ge er ett riktigt skönhetstips. Det är, sov mycket, ät inget godis, drick bara vatten. Ät bara nyttiga saker och sånt. Nej men jag vet inte. Jag bara skrev nåt. Haha! Oj, nu kommer det sura pulvret ut ur godisen! Ni ska se mina grimarser bara! Aja, bye!

Tänka sig, jag hittade en bild på mig på Linneas dator. Inte så världsfin men. Bye


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0