En ny dag i paradiset

Som pappa brukar säga varje morgon.

Jag har ingen aning om vad jag ska göra idag. Jag vet inte om nånting är planerat heller. Men jag hoppas att det blir en kul dag. Ååh, imorn är det skola. Men jag måste väl stå ut den sista tiden. Gärna höja betygen lite också. Så att jag är säker på att jag kommer in. Men annars så är det ju barn och fritid som andra alternativ, och det måste jag väl ändå komma in på. Men sen kommer sommaren. När ställer man klockan till sommartid? För då kommer det verkligen kännas som att det är nära till sommaren. I sommar måste jag ha kul! Men jag vet ju inte om jag har fått nåt sommarjobb. Men eftersom jag har sökt inom kommunen, så lär jag ju inte få nåt jobb. Och nu är det väl för sent för att söka nåt annat. Men jag måste bli riktigt brun, och bada en massa. Jag jag måste ha riktigt kul. Och sen börjar jag ju på gymnasiet. Ojojoj! Det känns häftigt. Är jag redan så gammal?! Eller förästen. Det är jag ju inte. Jag är ju ett år yngre än alla i min klass. Och det är faktiskt inte för att jag är supersmart, eller nåt liknande. Utan jag har inte tagit det där extraåret som alla tar. På min skola så gick man, ettan, tvåa, lilltrean, stortrean, fyran, feman, sexan, sjuan, åttan, nian. Men jag har bara gått trean en gång. Men nu ska jag skriva fusk till Sims2 till Linnea. Hejdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0