Frukost på säng

I morse vaknade jag av att mamma och Linnea kom och sjöng för mig. Jag fyller ju egentligen år imorn. Men då är jag ju hos pappa. Så mamma ville fira mig idag. Jag fick massor av presenter. Jag fick: En väska, en sjal, en nececär(?), godis, kortlek, tärningar, solbrillor, pengar & nagelförstärkare. Jag är väldigt nöjd i alla fall. Det var ju lite av dom sakerna som jag hade önskat mig. Superbra. Nu på morgonen har jag städat klart det sista på mitt rum. Så nu är det fint där. Sen har jag gjort lite mer dekorationer till tårtan. Och vi har gjort klart tårtan nästan helt. Men vi har inte hett på marsipan än. För vi vill inte att den ska hinna torka. Men det tror jag inte att den gör. Så vi ska he på marsipanen när jag är klar med datorn. Det här är första gången vi använder marsipan själv. Så det är lite kul. Det ska bli kul att få se resultatet.
Till middag blir det tacogratäng. Det är ju såklart jag som har bestämt det. Birgitta, Christer, Jonathan och Karolina ska äta med oss. Så det blir kul. Jag skriver mer sen. Och kanske kommer det nån bild. Vem vet? ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0