gått upp i vikt

Nu har jag gått up 54 gram. Haha! För nu har jag ätit upp min dubbelnougat.

Jag bryr mig egentligen inte om min vikt. Bara jag inte väger 80 kg för då har jag gått upp rejält. Men det gör jag inte än så länge så. Jag vill ju hålla mig smal och så, men om jag är smal så tänker jag inte så mycket på vad jag väger. det känns så onödigt. Men just nu är det faktiskt lite fett som jag vill ha bort. Men jag kallar det "tonårshull". Haha, min bortförklaring.
Nej men jag orkar inte skriva nåt mer ikväll tror jag. Så nu får det bli ett godnattt. Vi hörs imorgon. Men det blir nog inte lika många inlägg då. Eftersom jag är på stan med Marielle. Men nåt inlägg blir det nog. Vi hörs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0