God morgon allesammans!

Just nu sitter jag och äter frukost. Men jag fick en sån himla blogglust. Men jag har verkligen inget att skriva. Mer än bara tråkiga saker. Jag har tänkt på att jag har fått lite nya läsare. Det är superkul! Så det jag skriver borde ju vara lite intressant i alla fall. Men det är väl bara nu på sportlovet. Då jag hittar på lite saker. Annars är dom flesta inläggen typ såhär:
Hej!
Idag har jag varit på skolan.
Det var väl hyffsat kul.
Förutom att vi hade tre prov. 
Men dom gick bra.
Nu ska jag äta sen ska jag på ridning.
Hejdå!
Det där kunde ha varit en onsdag för mig. Men iblan så kommer det väl lite intressantare inlägg då också. Tillexempel en torsdag. Då jag är hemma själv. För då sitter jag mest vid datorn.
Oj, jag kom just på att jag fyller år på Måndag. Hjäälp! Jag vet inte vad jag kommer att få i alla fall. Jag är så himla dålig på att önska mig saker. Jag kan komma på dagen innan att, just det! Det behöver jag. Och då är det typ försent för att önska sig någonting. Men det är alltid bra med pengar. För då är det bara att köpa det man vill ha sen. Aja nu ska jag äta upp min frukost. Vi hörs senare. Bye!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0