Good morning

Nån mer än jag som är uppe såhär tidigt på en helg? Jag förstår mig inte på min kropp när jag vaknar åtta på morgonen. Den vet väl att jag tänker vara uppe länge på kvällen. Så varför vakna den här tiden? Aja.
Idag så blir det nog lite skoter. Det blir nog en bra dag idag. Soligt verkar det bli också. Men när kommer sommaren? Soligt är det, men snön är ju kvar. Efter den första april så kan det få bli sommar. För den sista april så vill jag kunna ha sommarkläder. Den första april så ska ju hela skolan typ till Duved. Så då måste det ju finnas snö kvar. Men det får ju gärna vara lite soligt. Men den sista april ska jag med klassen till Göteborg. Så då vill man ju ha det lite finare väder. Hellst av allt så skulle jag vilja kunna ha shorts. Men det är väl bara i mina drömmar. På tal om shorts. Jag och Marielle hade tänkt att beställa från hm. Och då blir det ett par shorts och en kjol för mig. Och sen lite annat också. Jag visar väl nån bild sen när jag har beställt, och då vet exakt vad det är jag ska ha.
Men nu ska jag sluta drömma om att sommaren kommer till den sista april. För det lär den ju inte göra. Men kanske är våren här då? Ja det får vi helt enkelt se. Nu ska jag läsa bloggar.
(imorn är det exakt ett år sedan jag tog den bilden)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0