Hemma från skolan

Jag har nyss proppat i mig en bulle och en kladdkakemuffins. Haha! Svull? Bara förnamnet. Men jag var i alla fall jättesugen på nåt så då fick det bli som det blev. Idag på skolan så var det väl som vanligt. Jag spelade trummor på musiken medans Karl spelade bas, och resten keyboard. Det var ju hyffsat kul. Men det blev jobbigt i längden. Speciellt i högra benet. Jag fick typ kramp. Haha. Sen på jumpan som vi hade sista passet. Då körde vi konditionsträning. Och det är typ det värsta jag vet. Det är så jobbigt. Det är en hinderbana, som man ska springa i. Och då är man två och två, och medans en springer så vilar den andra. Men det är ändå jättejobbigt, fast man får vila.
Men nu är jag hemma i alla fall. Och har nyss ätit dom kalorier som jag brände på jumpan. Men ikväll är det ju pilates. Skönt med lite träning. Jag har fått så dåligt med träning på senaste tiden. Förutom skoljumpan då. Men nu ska jag ta mig nåt att dricka för jag blev törstig av muffinsen. Hörs!

 (Skel?)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0