Hemma

När jag kommer hem så ligger det fyra godispåsar och en MER på mitt skrivbord. Det ska jag ha med mig imorn på fjällturen. Och självklart lite mer också. Tack Anneli! Idag på skolan har det varit en hyffsat lätt dag. Men det är ju vissa lektioner som man gillar mindre än andra. Men på svenskan så fick vi resultatet från Nationella läsförståelse. Jag är nöjd! Och jag tror nog att det stärkte mitt betyg. Eller höjde kanske? För förra terminen så sänkte Berit mig. Men det hoppas jag att hon ångrar, nej då. Men det var ju inte så kul. Och jag ska prata med bildläraren också. För alla fick en lapp förra terminen där det stog att man fick behålla det betyg man hade innan eftersom han inte hade hunnit sett oss, och hur vi jobbade. Men ändå så sänkte han mig. Så det måste jag fråga om. Ja också har vi ju fått en ny jumpalärare. Och jag är alltid orolig över att dom blandar ihop mig och andra Julia. Och det får verkligen inte inträffa! För hon skolkar typ jämt. Och har antagligen IG. Och jag har aldrig missat en lektion. Förutom då jag hade utvecklingssamtal förut. Och jag har VG. Så jag vill inte att dom blandar ihop oss. Men nu ska jag typ göra nåt. Kanske packa. Vi får se. Bye!



(today)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0