Hicka

Jag har just nu hicka. Det är ganska jobbigt. Ni kanske inte bryr er så mycket om det.
Jag fick i alla fall blogglust nu. Bra det. Men sen var det ju det här med att komma på vad man ska skriva om. Jag måste komma på nåt tema som jag ska skriva om mycket. För jag skriver ju mest bara om vad jag gör på dagarna. Och det är kanske inte så kul för er. Men de kan vara kul att kunna kolla på gamla inlägg och se vad man gjorde den dagen. Inte för att jag gör det men. Ifall att. Jag är i alla fall nöjd med min garderob. Lagomt stor sådär. Men den ser ganska fjuttig ut jämfört med Marielles. Men den räcker för mig. Jag har ju inte lika mycket kläder som Marielle. Så den blev perrans. Japp. Men nu ska jag kolla lite på internet efter nåt som jag kan göra då pilatesen är inställd. För jag kan ju inte bara skippa att träna. Herrå!

(Nyduschad och fin)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0