Kul på boda borg

Jag hade kul på boda borg idag. Vi klarade 11 rum av 17. Så jag är väl nöjd. Jag har haft kul i alla fall. Och det är väl huvudsaken? Det blev inga bilder tagna. För jag ville inte ha med mig mobilen in på själva banorna. Så den låg inlåst hela tiden. Men skit samma. Jag skulle ändå inte ha tid med att ta kort.

Nu har vi suttit och kollat på teve. Medans vi har haft alla lampor släckta. För man skulle ju släcka all el kl halv nio. Så det gjorde vi. Men vi behöll teven på. För annars skulle vi inte ha nåt att göra. Släckte ni alla lampor ikväll?

Inatt blir det sommartid! Wohoo! Ett steg närmre sommaren. Sköönt!

Vet inte om jag skriver nåt mer ikväll. Jag ska kolla på teve. Och sen har jag ingen blogglust. Så jag kan säga godnatt på en gång! Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0